مجموعه کتاب های سیر تا پیاز

مجموعه گاج تمام نیاز‌های دانش‌آموزان را درک کرده و چاره‌ای اندیشیده که حاصل آن مجموعه کتاب‌های سیر تا پیاز است کتابی که هر آن‌چه را که مورد نیاز یک دانش‌آموز برای به پایان رساندن یک سال تحصیلی مطلوب می باشد با خود به همراه دارد. که شامل چهار بخش می‌باشد:

بخش اول: درسنامه:این بخش شامل آموزش مطالب درسی با زبان ساده و گویا، همراه با ارائه‌ی نکات و مثال‌های متنوع، به منظور فهم و یادگیری دانش‌آموز است که توصیه می‌شود، ابتدا این بخش به طور کامل مطالعه شده و سپس به پاسخگویی سؤالات پرداخته شود.

بخش دوم:سؤالات امتحانی: در این بخش نمونه سؤالات امتحانی کاملا کارشناسی شده به نحوی که در برگیرنده‌ی تمامی مطالب کتاب درسی باشد در دو بخش با پاسخ و بدون پاسخ تهیه شده است.

بخش سوم: سؤالات تکمیلی: در این بخش سؤالاتی فراتر از کتاب درسی ارائه نموده‌ایم که کاملاً با سر فصل‌های کتاب درسی مطابقت داشته و هدف ما آشنایی دانش‌آموزان عزیز با این سؤالات بوده که در دو بخش با پاسخ و بدون پاسخ طراحی شده است.

بخش چهارم: سؤالات تیزهوشان: در ابتدای این بخش به ارائه‌ی نکات کلیدی و تیزهوشانی جهت استفاده‌ی دانش‌آموزان ساعی و مستعد پرداخته‌ایم و در ادامه سؤالات چهارگزینه‌ای مرتبط با آن را طراحی کرده‌ایم.

و در پایان هر فصل یک آزمون تستی ارائه شده است که دانش‌آموزان در پایان مطالعه‌ی کامل هر فصل با پاسخگویی به آن می‌توانند ایرادات احتمالی خود را شناسایی و در جهت برطرف کردن آن اقدام نمایند و همچنین یک نمونه آزمون نوبت اول (در پایان فصل چهارم) و یک نمونه آزمون نوبت دوم (در پایان فصل هفتم) تدارک دیده شده است.

* ارائه‌ درسنامه‌ کامل به همراه نکات کلیدی برای هر فصل

* ارائه تمرین‌های متنوع، طبقه‌بندی شده و هدفمند جهت کار در منزل و مدرسه

* ارائه آزمونک تستی (خودسنجی) در پایان هر فصل جهت تعییت سطح و برطرف کردن نقاط ضعف دانش‌آموز

* ارائه نمونه سؤالات تکمیلی با سطحی بالاتر نسبت به کتاب درسی جهت استفاده‌ دانش‌آموزان مستعد

* آموزش و ارائه نکات تیزهوشانی در سطحی فراتر از کتاب با بیان نکات کلیدی در هر فصل و ارائه پرسش‌های چهارگزینه‌ای

* ارائه نمونه سؤالات امتحانی ویژه‌ی نوبت اول و نوبت دوم برای آمادگی دانش‌آموزان در آزمون‌های مربوط


مولف : گروه مؤلفان
تعداد صفحات : 648
سال انتشار : 1394

قیمت - اصلی: 300000  ریال
با تخفیف نوع کاربر آبی(270000 ریال)